Gisteren tijdens de open dag bij Huider een exemplaar "in het wild" gezien en op een normale kijkafstand zag het er voor mij uit als een goed herkenbare plan V.Als ik gele treinen met NS logo's zou kopen zou ik deze zeken niet laten liggen Ik wacht wel op een groene Ja, er is een naadje zichtbaar, maar alleen bij een bepaalde kijkhoek en lichtinval en alleen als je vlakbij bent ...
Ik ben helemaal geen zeurpiet met modellen (denk ik),
Vraagje. Ik heb het vorige model met baknummer 431. Kan ik stellen dat deze Plan V gewoon een nummer variant is?
Meestal niet Paul …… maar soms? Net als de meeste hier.
Blijkbaar kreeg Werkspoor dit niet onder de knie, want hier is de plaat waaruit de sponningen zijn gesneden hoekig van vorm.
Auw! Die diepe ruimte aan de onderkant van het eerste cabineraampje. Ik ben helemaal geen zeurpiet met modellen (denk ik), maar dit werkt gewoon door in de eerste indruk van zijn smoel. En het hoeft niet. De (voormalige) concurrent kon dit in 1986 al goed doen. Tell me why?
Moet die ruit niet gewoon aangedrukt worden? En ondertussen is je voorkeur duidelijk
Kan mij niet voorstellen dat als je die bolle neus kan maken, dat dit dan lastig is..? Geen andere reden?
Precies dat Henk! Ik ga dit ding sowieso niet kopen? Mag ik er dan over meepraten? Ach, anders wordt het ook zo saai. Ik sluit overigens niet uit dat het voor geen meter opvalt wanneer je oog in oog met het model staat. Ik heb net zoiets met mijn DE1 project van Holland Rail. Daar ga ik cabine glasinzet van Artitec voor gebruiken. Wanneer ik een foto daarvan maak zie ik een rand aan de bovenkant omdat de ronding net anders is. Dat valt op. Met het blote oog zie ik daar echter helemaal niets van. Hoe dan?