ps: bedrijfskosten zijn sowieso nodig. als er iets kapot gaat moet het toch betaald worden. en ik denk dat gerco nietal die reparaties voor zichzelf gaat nemen.
anyway, zoals ik het nu begrijp gaat het nu over 10,000 of meer ipv 3,500 en dat zijn geen bedragen meer die je moet regelen middels een goedbedoeld initiatief tussen meerdere forumleden die enigzins toch onbekenden van elkaar zijn
Een nieuwe auto in de hogere prijsklasse kan en mag zich meten met een goede plotter.!!!!
PS: By the way in de laatste twee berichten lijkt het wel of de shift-toets vastgevroren is. Is het zo koud bij jullie?
Wat denk je wat er zal gebeuren als jou voorstel gerealiseerd wordt? Wie gaat er dan bepalen wat en voor wie er gewerkt gaat worden? Dit heeft niets meer met een hobby te maken, maar gaat verdacht veel op werken lijken, en dat is in geen geval de bedoeling.SK
Nu mag ik hier eigenlijk niet zeggen, maar het zou toch wel gepast zijn als jochgies van 15 jaar wat meer hun plaats zouden weten en niet zo,n grote mond op zouden zetten.Moest ik even kwijt.SK
Nou Zal Ik Dan Voortaan Toch Maar Met Hoofdletters Typen, Ik Doe Het Eigenlijk Nooit. Ik Zal Er Op Letten.Gr,Mathyn