Erg jammer overigens dat onderdelenbladen niet meer rechtstreeks bij de fabrikant (Fleischmann / Roco) te downloaden zijn.
Kijk ook eens naar de meegegoten uitsteeksels onder de cylinder (heet dat zo, dat ding waar de drijfstang uitkomt?).
wat heb je betaald voor het ding? als de prijs een beetje naar de gebreken is, hoe erg is het dan feitelijk... cosmetisch geneuzel is altijd wel op te lossen.
Goede vraag. Tweedehands hoeven ze niet veel te kosten. Het is inderdaad een model waarbij je op ongeveer 100 dingen moet letten die afgebroken kunnen zijn. De opstaptreden voor zijn wel erg klassiek. Kijk ook eens naar de meegegoten uitsteeksels onder de cylinder (heet dat zo, dat ding waar de drijfstang uitkomt?).Vanwege de lage prijzen heb ik er dus twee gekocht. Ik ontdekte dat er een versie zonder asb was toen ik er al eentje had, maar nog een exemplaar voor onderdelen leek me geen luxe. Dat tweede exemplaar mag je wel lenen voor onderdelen hoor.
Volgens mij heb je niet goed gezocht. Klik hier eens.
Cylinderkranen, Cylindercocks in het engels, bedoeld om schade te voorkomen als stoom in de cylinders weer water wordt bij stilstand. Deze kranen staan bij vertrek vaak open en geven dan mooie stoomwolken vanonder de cylinders en worden bij een beetje gang weer gesloten. Moet je ook doen in MSTS.mvg,Ivo
Goede vraag. Tweedehands hoeven ze niet veel te kosten....Vanwege de lage prijzen heb ik er dus twee gekocht. Ik ontdekte dat er een versie zonder asb was toen ik er al eentje had, maar nog een exemplaar voor onderdelen leek me geen luxe.