Wel eens gehoord van het merk Bang & Olufson (of zo iets) en hoe dit merk zich presenteerd in de markt??? Uitstraling is een van de belangrijkste zaken. Hierdoor kan je je marketting richten op de snelle kapitaal krachtige jup in zijn hang naar design.Wat heeft dat nu met Marklin te maken?Wel nu; de man die tegenwoordig bij M aan de touwtjes trekt is de voormalige topman van B&O.Verdiep je eens in de marketting van B&O en je weet gelijk dat dit in de wereld van de treintjes koper niet opgaat.Ik vraag mij af hoe lang M dit nog denkt vol te houden?-SK
Onder de spreekwoordelijke 'motorkap', de electronica dus, was het gewoon Philips techniek. Ik praat hier over 15 jaar geleden. Niet echt uitstraling dus.
Maar zolang een substantieel deel van de Marklinisten bestaat uit verzamelaars die (bijna) tot elke prijs hun collectie compleet willen hebben .....
Hallo Ronald,Hierbij een bevestiging van je verhaal.Dit bericht kreeg ik afgelopen week van Huider Modeltreinen.VERBOUWING "MÄRKLIN-SHOP"Begin april zullen wij de Märklin-afdeling in onze winkel verbouwen tot "Märklin-Shop". Dat betekent een moderne, overzichtelijke en vooral mooie presentatie van ons grote assortiment Märklin en Trix artikelen. Aangezien wij, Huider Modeltreinen, inmiddels de enige officiële Märklin-dealer van de gehele kop van Noord-Holland zijn, is dit een logische en mooie stap voorwaarts.Groet,Rob
Hoe komt het eigenlijk dat dit verschijnsel zich alleen voordoet bij Märklinisten?Of zijn er bij andere merken ook van zulke "ik moet alles hebben" types?
Ik vind dat als je iemand citeert, je wel volledig moet zijn. Dit staat namelijk ook op de website van Huider:
Hans,Ik lees nergens de woorden "advies prijzen" op de site. Ik kan ook 25% vermindering geven, maar welke parameters ik hanteer???Reklame en mooie beloftes, daarmee verkoop je een koelkast aan een eskimo. Ik blijf voorlopig bij Google.Dirk