Hoi Ronald, dat heb ik gelezen, maar dan heb ik dus ook weer een booster van Roco, waar ik verder dus niets mee ga doen... .Als ik het zo zie kan ik het beste een goede trafo kopen, zoals de conrad 212728 - 89, een losse rocomuis, en de tams B2 booster blijven gebruiken... Of zeg ik nu iets heel doms... ?
Richey als je de reply van Karst had gelezen had je je antwoord al gehad...En als je een device wilt puur voor het programmeren, koop dan iets als een ESU LokProgrammer, met een multimaus ben je heel beperkt in het programmeren.
Citaat van: Karst Drenth op 11 December 2010, 19:02:42Hoi Richey,met lede ogen lees ik nu al een tijdje je wel en vooral wee en 'gemodder' in de digitale wereld mee. Advies: Koop jezelf een ( evt. 2e hands ) MultiMaus setje. Dat werkt, geeft geen problemen en kun je met een interfeesje ook op de computer aansluiten.Grtzz,Karst
Die had ik gelezen, maar als je niet met koploper en de multimaus samen kan werken omdat je dan twee centrales zou hebben, dan zou de S88XPressNetLi dus geen functie hebben, want dit werkt dan niet. Dus dan zou nu Henk's post weer niet kloppen.