Ha Roy ,Bavaria heeft ze ook. 5 euro met een beetje zoeken... Overigens: waarom die rare raampjes? Zelf uitsnijden geeft een veel natuurlijker resultaat.Groet,Huibert
Nog mooier zou een plotje zijn misschien? (Heren van het plotten? )
Openingen uitvullen met CC ook een optie?Grt,Ger
Ik ga er eens over denken. Heel niet zo'n slecht idee Heb zelf immers ook nog 4 sikken te doen Grtzz,Karst
Hallo,Leuk draadje dit. Ik heb zelf ook een aantal sikjes staan, sommige al voorzien van GM&S vensters, andere niet. Ook behoort de 355 met kraan tot mijn collectie. Foute kraan, dus geïnteresseerd in Gers creatie. Nu is mijn vraag: had die 355 oorspronkelijk een werkbordes of niet? Ik weet dat het origineel in het Zuiderpark staat, maar de kraan is verwijderd. Ik heb een behoorlijke verzameling treinliteratuur/lectuur, maar ben eigenlijk nog nooit een foto tegengekomen van de 355 tijdens zijn werkzaam leven. Jullie? Ben benieuwd!Groet,Niels
Ja deze heeft een bordes gehad. Is er in 1974 op gekomen. Op de volgende site http://www.locomotor.nl/ is er bij kraansikken een overzicht te vinden. Ook staan er foto's bij. Ook de 355.
Setjes zijn binnen.