ik ben net terug van de rijnhal en ik werd wel een beete gek van die kleine koters die overal langs renen en waar je dan bijna over struikeld.
Heb er wel degelijk gewoond en gewerkt en Engeland is echt niet het perfecte land, inderdaad overal zijn andere regels en gewoonten, maar toch vind ik de aanwezigheid van kindervrije campings en evenementen een groot voordeel. Nogmaals, ik heb geen hekel aan kinderen, maar in mijn vrije tijd wil ik juist even bijtanken zodat ik de rest van het jaar weer mijn werk MET KINDEREN kan doen.
Nog gekker: Ik stond bij de baan van Hobma foto's te maken, en daar werd ik opeens tegen mijn been gestompt door een kleuter van een jaar of 5, die zich daarna langs mij heen wurmde totdat hij uiteindelijk voor me òp het hek stond. Zijn pa (denk ik) bleek erachter te staan en dit gedrag aan te moedigen.Als ik vroeger zoiets flikte en mijn vader zag dat, kreeg ik fikse draai om m'n oren. Ofschoon dat ook niet de goeie manier van opvoeden is.Zoals de ouden zongen, piepen de jongen en dat geldt voor meer aspecten van het gedrag.Mvg,Henk
Maar we dwalen (te ver) af van het topic, vrees ik
Voor degene die het in een ander draadje gemist hebbe, de plattegrond is bekend en onlineOn traXS 2011even kleine plattegrond aanklikken om het goed leesbaar in het hele scherm te krijgen.Overigens is de datum tot 2015 al beken.Ontraxs 2012 is op 8,9 en 10 Maart 2012, dus niet meer in de vakantie, dit voor de vrijdag zonder kinderen liefhebers