Henk van der Kolk, On TraXS! Layout Division
"Afdeling banen" voldeed niet meer met zoveel buitenlandse inbreng?
Dus, heren en dames modelbouwers.... ik zou maar eens gaan bouwen.
Is er iets mis met buitenlanders, dat je liever alleen kaaskoppen met een baantje hebt?
....De deelnemers krijgen op On TraXS! aangeboden: ontbijtbuffet in het museum, een lunchpakket, dinerbuffet, vervoer per touringcar naar het Carlton hotel, de hotelovernachtingen en 's morgens weer het vervoer naar het museum. Dus, zoals "onze Marty" altijd zegt: "je neemt een tandenborstel en 3 schone onderbroeken mee, wij doen de rest.". Wie is er nu het jengelende kind???Cheers,Henk
Zo een On Traxs feest organiseren is veel werk en daar heb ik respect voor.Jullie hebben 30 banen bij elkaar en ruimte in het spoorweg museum geregeld.Een prestatie op zich.
Is het werkelijk vreemd dat er mensen startgeld willen? Als ik drie dagen niet werk, heb ik drie dagen geen inkomsten, zo een op een kan het zijn. Geld vragen is een beetje not-done in Nederland, maar bij de bakker kun je niet betalen met een foto van je trein baan.
Je post komt op mij een beetje over als een jengelend kind en dat is jammer, volgens mij had het juist een trotse post mogen zijn.
En ja er zijn genoeg middelmatige module banen maar die hebben niet die uitstraling die je op On TraXS wil zien.Toch vindt ik de buitenlandse inbreng prima want dat geeft me de kans om nieuwe ideeen op te doen.
Mark, een gelijke discussie ging op bij de 2010 editie waarbij wij ook openlijk opgeroepen hebben om Nederlandse inbreng.