Wim,dank voor je antwoord; ik ga er gewoon 1 proberen zonder opto.Begrijp ik het goed dat terugmelding via een LocoNet terugmelder (via andere 'bus' op de IB) veel minder storingsgevoelig is dan via de S88 bus? En kan ik mijn huidige terugmelder vervolgens koppelen via een standaard S88 kabel aan de LocoNet terugmelder die vervolgens gekoppeld is aan de IB?Wederom dank voor je reactie bij voorbaat.mvgJacco
WWW.LENZ.COM LR101MvgWim.
Wim, Klaas,dank voor jullie reactie. Begin geloof ik steeds meer het voordeel van Loconet terugmelders te zien, mede nu ik ook een probleem heb met mijn huidige Littfinski decoder.Ik weet niet waar het mis is gegaan maar nadat ik een stukje rails had aangebouwd aan mijn modelbaan in wording en de zaak weer opstartte, gebeurde het volgende:bij start geeft de intellibox en koploper keurig aan welke blokken bezet zijn maar na het verlaten van een blok blijft het systeem hardnekkig volhouden dat het betreffende blok nog bezet is terwijl dat niet meer het geval is. Dit gebeurt bij zonder uitzondering bij elk blok.Iemand een idee waardoor dit probleem veroorzaakt wordt? Decoder kapot? Onjuiste instellingen in de Intellibox? Laatste lijkt me sterk aangezien ik eerst dit probleem niet had.Hoop dat iemand dit probleem herkend/een oplossing heeft.bvdJacco
Dank.Daaropaansluitende vraag. In hoeverre is de LR101 bruikbaar met de Multimaus en waarom wel of niet?