Hey Johan,Je hoeft bij de LDT keerlus ook geen aparte bezetmelders te gebruiken, dat doet de LDT zelf.Ik benoem jouw wissels even van links (1) naar rechts (3), de onderste wissel is dan (2).Sectie A uit mijn beschrijving wordt aan twee kanten dubbelzijdig ge-isoleerd (dus beide railstaven onderbroken) net onder wissel (1) en net boven wissel (2).Sectie C uit mijn beschrijving wordt op diezelfde manier ge-isoleerd net onder wissel (3) en net boven wissel (2).Sectie B uit de beschrijving wordt gevormd door wissel (2) en het onderste "uithaalspoor".Wissels (1) en (2) alsmede het stuk rail daartussen zijn gewoon verbonden met het hoofdspoor.NB: dit moet nog wel worden getest! de situatie is namelijk net even anders dan in een "echte" keerlus.Zo duidelijk wat ik bedoel?Gerard
Hier is het plaatje met mijn interpretatie:
Hoi,even door mijn analoge bril; 1ste schakeling: w1r en w2a, oude situatie; 2e schakeling: w1a en w3a, stroom op blauwe baan word gelijk gepoold als spoor A; 3e schakeling: w2r en w3r, stroom wordt op blauwe baan gelijk gepoold als spoor B. Rode streepjes = rail isolatie van alle twee de rails.Is dit niet naar digitaal te vertalen. gr Leo