Dan had CB bij zijn openingspost ook de verder moeten lezen op RR en de reden van het stoppen moeten vermelden, en niet domweg linken naar het Cargonieuws, nu wordt gedaan als of Roland de zwarte piet is, terwijl dat dus niet het geval is.
Er zijn genoeg voorbeelden hoe het wel moet, maar het valt me op dat met name jongeren zich schuldig maken aan ontsporende reacties op fora. Dat kan ook komen doordat ouderen zich minder met digitale communicatie bezig houden.Wat weer kan leiden tot intepretatieconflicten tussen "grappig" bedoelde jongeren en oudere digibeten. Hebben we op beneluxspoor ook regelmatig zien gebeuren.Maar over het algemeen (en dus niet allemaal) gedragen jongeren zich veel minder geremd dan de generatie ervoor dat deed. En misschien lijkt het wel alleen maar zo, omdat elk incident tegenwoordig via internet wel ergens terug te vinden is, maar goed, dan gaan we wel heel ver off topic filosoferen.Hoe dan ook, het is altijd jammer als weer iemand de lol in z'n hobby ontnomen wordt door het gedrag van anderen.
Enkele voorbeelden van mijn ervaringen op het internet. Ik vindt dat het de schuld geven alleen aan jongeren net zo erg en misschien wel erger dan het feit waarvan jij hen beschuldigd.
dat cruises vakanties waren bedacht door de duivel.
Over het algemeen is het de bekende kleine groep die het verpest voor de rest. Berichten van dat groepje kun je het beste negeren/verwijderen.
Remarkable... "de wortel van alle kwaad is de geldzucht".Zal ook in dit geval wel weer opgaan...