Ik zal je voor zijn met een foto:-foto-1846 achteraan een DD-stam, vandaag, te Rotterdam om 09:23. Het treinnummer mag u zelf opzoeken.
Weet iemand meer over de 1601 en de 1603?Met Vriendelijke Groet,Salvador.
Maar ik heb een andere 1800 namelijk zoals ik al zei de 1843:De foto is niet goed ik weet het maar ik had geen tijd om mijn camera in te stellen. Ik stond op de trein te wachten en niet speciaal te spotten.Gr Wilmar
Ah Zwijndrecht! En wat is tie schoon....
Waarom renoveren ze deze loks niet?Das namelijk nooit gedaan .Kijk eens naar de 1100 1200 en 1300 hoevaak die opnieuw gerenoveerd zijn dan kan dat toch ook met de 1800?Gewoon 5delige DDMs maken in de vlavlipkleuren met een vaste 1800 ervoor? en ze kunnen weer 25 jaar mee.Die nieuwe treinstellen van tegenwoordig gaan denk ik maar 12/15 jaar mee als ik naar degelijkheid kijk.
Hier de 1849 met een DDM-1 stam te Haarlem: (Begin van de zomer!)Heb van de zomer een 1800 spotdag voor mezelf ingepland. Was lekker. Veel 1800en gespot. Uiteraard alleen degene met het nummer 1840 of hoger. Lagere cijfers staan terzijde op Dijksgracht en Maastricht opstel.Jammer dat de mooiste loc van NS gaat verdwijnen. Samen met de 1200 mijn topfavoriet. Groetjes,Martijn