Ja, vanuit de trein. Moet je eigenlijk vanuit Utrecht naar Amsterdam Centraal reizen en dan in de rijrichting links gaan zitten. Op de terugweg reis je dan met de trein richting Amersfoort en ga je rechts zitten. Heb je dan mooi zicht op de 1800en. Doe dat NIET andersom, want treinen vanuit Amersfoort willen nog weleens één van de lage sporen pakken en dan zie je van de locs alleen maar hun stroomafnemers..... Wil je kosten besparen, gebruik dan Amsterdam Muiderpoort als overstapstation.......
@ Jos en Timo,Ok ICK is dan niet erg geschikt materieel maar het is hopen dat ze überhaupt nog iets gaan doen met die loc's. DDM-1 zal inderdaad beter zijn.Ik zei ICK omdat ik persoonlijk ICK fijn en mooi materieel vind (toen ze nog in goede staat waren dan hè )Gr. Iven
Op de Zaanstraat staan trouwens ook veel stammen DDM.
Vanuit Utrecht naar A'dam zou ik toch rechts gaan zitten en op de terugweg links. Of rijden de treinen uit Utrecht tegenwoordig aan de andere kant de Dijksgracht voorbij?
in Metro of spits stond van de week dat de NS gaat kijken hoe men het zitplaatsen tekort gaat oplossen.
In ieder geval moeten ze de manager die onherroepelijke stappen neemt die de terugkeer van dit materieel in de weg staan, niet alleen zijn bonus afnemen, maar zijn hele salaris, zijn pensioen, etcetera.
Nou nou nou nou nou nou! Zullen we jou alles eens afpakken?
Haha wat 'n discussie DDM-1 staat gewoon terzijde "in afwachting van". Er komt nog véél meer SLT op de baan, dus het is echt niet meer nodig...
Het is lariekoek dat een SLT meer capaciteit zou hebben als een DD-AR.