Gisteren reed de BE D 20 de beladen houtafvaltrein van Coevorden-Heege naar Bad Bentheim. Ondanks de vele wolken kon ik toch een paar zonplaatjes maken:http://farm9.staticflickr.com/8530/8570261984_abbb228731_b.jpgMeer op mijn Flickr pagina.Groetjes, Bart
Soms zit het mee... Een dikke diesel die met een flinke trein door Tai Wai brult, dat zie (en hoor, en ruik) je niet elke dag! Wat een manier om de dag te beginnen MTR 60, een EMD G26CU uit 1974 verstoord nauwelijks de aandacht van de vele Chinezen voor hun telefoon, iPad of gratis krantje op weg naar school en werk terwijl ze de Ktt-set voor trein T824 (Hong Kong-Guangzhou) door Tai Wai sleurt, op weg naar het station van Hong Hum. Wat mij betreft blijft de 2e e-loc van de Ktt-set nog een poosje defect gegroet, Twinkie
Rijdt deze loc vaker deze houtafvaltrein of een andere goederentrein in of in de buurt van Nederland?
Op de rails begrepen dat V200's niet in Nederland kwamen.
...en rijd alleen maar in de buurt van Nederland...
Een ongewone gast op Uitgeest, zo te zien in de weekendslaap op het kopspoor.
Nogmaals: Coevorden-Heege ligt toch écht in Nederland. Als Bart kan bevestigen dat hij de loc daar heeft gezien, dan rijdt de loc dus wel degelijk in Nederland. Het zal amper een kilometer zijn, maar toch.
Nogmaals: Coevorden-Heege ligt toch écht in Nederland. Als Bart kan bevestigen dat hij de loc daar heeft gezien, dan rijdt de loc dus wel degelijk in Nederland. Het zal amper een kilometer zijn, maar toch.mvg,Gert
Maar loc's van de BE rijden (even afgezien van het station Coevorden) niet op het Nederlandse spoorwegnet. Ik denk dat Rino dat ook bedoelde.Groetjes, Bart