Hee, dat Volker treintje bestuurde ik. Die had wagens bij zich met spoorstaven erop, en die wagens zijn niet geschikt voor dwarsliggers Overigens heb je de foto's gemaakt in de, onder spoor mensen ingeburgerde naam, houtrakpolder
Afgelopen vrijdagavond in de Westhaven:Chris en Tom met lege wagens voor het vervoer van dwarsliggers, in beide gevallen was ik net tijd om de foto te maken.
Is dat de Robel trein van Railpro? Of een andere/bestaat die niet meer?Groeten,Rogier
Afgelopen week in het Rijndal ging helaas niet alles zoals gehoopt, maar er waren ook bijzonder leuke verrassingen.Zo werd de Henkelzug op vrijdag door de groene 151 016 getrokken en erachter bevonden zich ook nog eens de 151 038, 139 309 en 140 438 in opzending!Bayernbahn 151 016, Assmannshausen, 11 augustus 2023 by Bart Donker, on Flickr
Mooie foto's Wel blijf ik dit soort Oostenrijkse Donderbussen maar zielige 'karretjes' vinden in combinatie met zo'n supperloc.
Citaat van: Montanbahn op 17 August 2023, 13:37:56Mooie foto's Wel blijf ik dit soort Oostenrijkse Donderbussen maar zielige 'karretjes' vinden in combinatie met zo'n supperloc.