@Andre: alsjeblieft Hong Kong Tramways no. 136 verlaat de terminus van Shau Kei Wan op weg naar Happy Valley, op 11 april 2015.De andere 4 trams staan te wachten om het eindpunt Shau Kei Wan binnen te rijden. Nu is dit slechts een keerlus, en die is dermate klein dat er niet meer dan 2 trams kunnen staan, dus blijven de wachtende trams gewoon op straat staan.Op 12 april jl. heb ik nog wat meer plaatjes van de "ding ding" geplaatst in dit draadje, en er zullen vast nog wel eenseen paar komen. De Peak Tram heb ik nog niet gefotografeerd, die staat nog op het lijstje gr. Twinkie
[FOTO]Olst, Tractie NMBS 2862 (I10 + I10 + WR + SR3 Bar Disco + I10 + I10 + I10)
Also er meer interesse is kan ik soms wat kiekjes plaatsen van wat meer reguliere treinen. Zelf woon ik dichtbij de Odakyū Odawara en Enoshima lijnen, Tōkyū Den'entoshi lijn, JR East Yokohama lijn en niet zo ver van de Sōtetsu Hoofdlijn en bezoek met enige regelmaat Yokohama city en het Tōkyū gedomineerde gebied.
Schijnbaar worden plaatjes uit verre en vreemde streken wel leuk gevonden.....gr. Twinkie
Plan V in de Eempolder
Weet iemand waarom DB geen controlecijfers meer voert achter het loknummer?