Even een vraag ,zie ik het goed dat het turquoise rijtuig het dak zilvergrijs is?Deze vraag is nog voor te pimpen turquoise rijtuigen.
De blauwe bies was mij toen ook opgevallen. Mag ik hier uit aannemen dat het rijtuig een keer aangepakt wordt met een schilderbeurt in de juiste kleuren, net als bij de DE1 is gebeurt? Van mij mag ze wel verschijnen in dezelfde kleur als de 1201 nu heeft, na veel onderzoek (hoogst waarschijnlijk) de juiste kleur Groeten Edwin.
Ze moeten die Plan D gewoon blauw schilderen, dan past het tenminste een beetje bij de rest van de rijtuigen. Ik blijf het jammer vinden dat we in Nederland niet een strak stammetje van een stuk of 4 dezelfde museumrijtuigen hebben, dit is een beetje een (te) bont geheel. Maar ook ik weet wel dat alles onderhouden, betaald en gestald moet worden, dus we moeten hier maar tevreden mee zijn.
Je mag alleen je stickers op een MRCE lok plakken als je een huurcontract voor langere tijd afsluit. Ik dacht dat je bij MRCE de lok minimaal 3 jaar moet huren, als je als vervoerder je eigen stickers en/of vinyl er op wil plakken. Groet Peter,
Hou op over "het correcte turkooize", dat is nét zo'n wespennest als "GVB-blauw" of"RET-oker":
(Zéker zie ik liever een blauwe 1300 (desnoods met vishaak), dan dit gele monster met die rare frontseinen, maar het ding IS er nog!) Die walgelijke verbouwingen kunnen ongedaan gemaakt worden