De Rheinhausen shuttle, wachtend in Venlo op een gaatje naar Duitsland
Zaterdag naar kölner lichter geweest.Dus van tevoren nog een uurtje of 5 op köln west doorgebracht waar een aantal leuke dingen.Helaas komt de IC 118 met BR 103 ervoor pas rond 18:30 aan köln HBF en rond die tijd had ik al lang en breed een plekje gevonden op rechter rijnoever.http://farm8.staticflickr.com/7434/9302143042_58156e3f5e_b.jpggroeten, wesley
Die 225 is gaaf! Wist niet dat er nog beige/groene locs ingezet werden!
We noemen dat trouwens blauw/beige (of ook oceaanblauw/beige). De loc is van Lokvermietung Aggerbahn Andreas Voll e.K., Wiehl [D].
De loc is van Lokvermietung Aggerbahn Andreas Voll e.K., Wiehl [D].
En niet meer eigendom van DB, die verkoop momenteel mondjesmaat diverse locs van dit type aan verschillende vervoerders.
Komt daar dan ook die (voor mij tenminste) onbekende Baureihenbezeichnung uit voort? (Dit was toch ooit de V160 of V180? Oftewel een 216/217/218?
Speciaal voor Rik Hagens:RRF1105 met detectiewagon wachtend op vertrek in Roosendaal om het nieuwe LPG vervoer op te starten.
waarom zitten die DB logo's er dan (nog/weer) op?
Hoi RhB-Mikey,Even voor mijn beeldvorming, de Nieuwe waterweg ligt achter je toch?Zijn dan dit twee hoge flats links bovenin in Maassluis aan de Burg. Zaneveldstraat ?GroetjesArthur