Lijkt mij prima als ook deze een plek krijgen in Soesterberg. Er waren plannen voor een tram als verbinding tussen het bestaande OV en het defensiemuseum, maar dat wordt te kostbaar. Mooie mogelijkheid om smalspoor hier een nuttige functie te geven.
De komende dagen vinden tussen Leeuwarden en Harlingen (-Haven) de nodige spoorvernieuwingen plaats. De laatste houten dwarsliggers worden door beton vervangen. In Franeker stonden vandaag een setje grindwagens op spoor 1 en is een opslag van betondwarsliggers op de losweg gemaakt. Daar wordt de komende dagen het aansluitwissel naar industrieterrein Franeker Oost uitgebouwd.In Harlingen was Deutz-loc Janine van Strukton actief op de stationssporen. Aan het havenperron stond de kettinghor met de andere Deutz 'Ankie'te wachten op een latere inzet.En zo kwam er toch weer eens een dieselloc op de haven :grtz,Wim
Floris, de kettinghor die er staat is van Strukton, er zaten alleen enkele Strabag MFS'en in de trein.grtz,Wim
Fraaie foto's Maarten, en bedankt voor de extra info!
Hallo Myron,Mooie foto's, ik kan nu niet meer wachten voor dat ik zelf naar Schotland kan gaan ( no 2 weken)