Wat een geweldig mooie baan! Merk je verschil in rijgedrag bij de ronde en de ovale spiraal? Ik was erg beniewd wat je bevindingen zijn...Op dit moment zit ik nog in de ontwerpfase maar ik merk al dat ik enorm geinspireerd word door de opbouw van je baan..GroetjesNOcki
Leuke kat trouwens! Pas maar op, dattie de treinen niet grijpt!Onze vorige kat is de hele baan al es een keer overgelopen... Heel voorzichtig, niets kapot, alleen wat ontspoorde wagons... Groet,Ronald
En nog even een filmpje van wat testwerkzaamheden eerder deze maand.http://www.youtube.com/watch?v=pyMLSMtABO0Met dank aan Overlord!Groet,Rinus
Dat is niet geheel waar hoor ,de planning is dat alleen het Goederenvervoer door de Brennerbasistunnel gaat .Maar zoals het er nu voorstaat is het helemaal niet zeker of er Überhaupt wel een Tunnel komt omdat Wenen het project neit helemaal ziet zitten(Financiering geeft problemen en er zijn andere Tunnelprojecten die voorrang hebben gekregen).Wat er op dit moment gebeurdt is nog steeds de voorbereidende fase.