Stukje uit de advertentie:"... gebruikers van het OV-chipkaartsysteem, zoals vervoerbedrijven en leveranciers van apparatuur. ...
En korting en toeslag zijn precies dezelfde dingen; ze hebben echter bewust een andere naam gekregen. Of je nou een toeslag rekent, of in plaats daarvan de prijs een beetje verhoogt en vervolgens korting gaat uitdelen, het is precies hetzelfde.
Nou ja, een tipje van de sluier. Probeer eens in een boekhouding te kijken van een bedrijf dat zowel met toeslagen als kortingen werkt. En kijk vervolgens hoe die worden verwerkt.Goh, wat gek, daar zit verschil tussen. Terwijl het volgens jou precies hetzelfde is. Hoe zou dat nou toch kunnen?
in plaats van hier te mauwen dat je teveel geld op je chipkaart moet zetten had je nu ook buiten folders kunnen gaan rondbrengen ofzo zodat je t geld gewoon hebt en t je niet boeit verder. Tis hartstikke lekker weer, komop! En sowieso, wat moet je in amsterdam... tis dat ik er werk en erheen MOET maar wat een grafstad is dat zeg.
Het zal je misschien verbazen, maar ik heb nog een dagelijks leven buiten het forum ;)Nee, wat TLS doet is wel degelijk een door hun geschapen probleem. Automatisch opwaarderen betekent namelijk dat ze wel geld afschrijven: zoveel als ze kunnen. De rest zal een schuld veroorzaken.Alle handelingen die daarna volgen, zullen een oplopende schuld veroorzaken, terwijl je zou verwachten dat de systemen van TLS zo slim zouden zijn dat automatisch opwaarderen met (ik noem maar wat) 20 euro niet meer zou moeten kunnen als de rekening dat bedrag niet eens heeft.
Probeer eens in een boekhouding te kijken van een bedrijf dat zowel met toeslagen als kortingen werkt. En kijk vervolgens hoe die worden verwerkt.Goh, wat gek, daar zit verschil tussen. Terwijl het volgens jou precies hetzelfde is. Hoe zou dat nou toch kunnen?
Schrecklich, moet er nog een aankopen om Eurospoor te bezoeken.