Jammer Jo dat je het verschil tussen regering en kamerfracties niet weet. Het zijn de kamerleden die over afschaffen praten en die regeren niet! Voor het overige wordt dit een echt Nederlands zeur onderwerp. Persoonlijk heb ik vanaf het begin al een OV kaart. Wel eens vergeten uit te checken maar binnen no time geld terug. Meest vervelende wat ik heb meegemaakt dat de chip in de kaart het begaf en de kaart op moest sturen. Kopie van de kaart gemaakt voor ik deze opstuurde en kon zo toch de 40% korting krijgen.Voor mij: leve de OV-chipkaartGroet, Cor
Hoe groot is, denk je, de foutmarge en rechtvaardigd dat voldoende om in het hele land het complexe systeem van dubbele poortjes en zo in te voeren ?
Menno, ik dacht al, waar blijf je....
Bovendien onderschrijft het wat ik eerder zei: als je geen geld op je rekening hebt staan, kunnen ze dus niet automatisch afschrijven, en ligt het probleem dus niet bij TLS, maar bij jezelf!.
2 of 3 zaken, op die miljoenen reizigers, peanuts. En het is een reëel probleem, klopt. Dan doe je het toch zonder automatisch opwaarderen! Je MOET niet.
Verder staat je tekst weer vol met aannames (" ik kan me niet voorstellen, zie ik ze er ook voor aan, ik noem maar wat, ik denk dat, denk ik dat, die je dan kan krijgen), alsof een bandje is blijven hangen...
Mensen die incidenteel met de trein reizen hebben niet eens in de gaten dat ze in de trein van een andere vervoerder zitten.