je bent toch ingecheckt?
Nee, want je mag niet naar je incheck-station terugreizen. Dan moet je eerst op het station, waarvandaan je terug gaat reizen uitchecken en weer inchecken.
@ Rockerbox2: vergeet niet dat er ook veel jongeren op dit forum zitten, ook jongeren die nog jonger dan 18 zijn. Dat hoeft geen huizenhoog probleem te zijn, maar ik kan me voorstellen dat de ouders daarvan verwachten dat dit een beschaafd forum is.
Het had zo mooi kunnen zijn Maar om ons van dienst te zijn hebben ze er allemaal haken en ogen aan gemaakt Hier een voorbeeld waarom het niet deugt. Ik reis graag anoniem en dat heeft gevolgen. Als ik vorig jaar van Hengelo(O) naar Enschede reisde kocht ik een kaartje voor ik meen €3,80 voor een retour, in ieder geval minder dan €4,- Nu ben ik ruim €32,- kwijt. €7,50 voor de pas en omdat ik graag anoniem reis moet er minimaal €20,- opstaan? Een enkeltje kost op dit moment €2,10. Ships, sta ik op station Enschede en wil terug en ik heb nog maar €17,90 op mijn kaart. Dus maar weer voor €5,- opgewaardeerd. Heb er dus altijd €20,- voor de kat z'n viool op staan? ***** vervoerders
Het had zo mooi kunnen zijn Maar om ons van dienst te zijn hebben ze er allemaal haken en ogen aan gemaakt Hier een voorbeeld waarom het niet deugt. Ik reis graag anoniem en dat heeft gevolgen. Als ik vorig jaar van Hengelo(O) naar Enschede reisde kocht ik een kaartje voor ik meen €3,80 voor een retour, in ieder geval minder dan €4,- Nu ben ik ruim €32,- kwijt. €7,50 voor de pas en omdat ik graag anoniem reis moet er minimaal €20,- opstaan? Een enkeltje kost op dit moment €2,10. Ships, sta ik op station Enschede en wil terug en ik heb nog maar €17,90 op mijn kaart. Dus maar weer voor €5,- opgewaardeerd. Heb er dus altijd €20,- voor de kat z'n viool op staan? ***** vervoerdersDan koop je toch een nieuw treinkaartje met chip op het station. NEE want dan betaal ik €1,- straf per kaartje voor mijn standvastigheid.
Mijn grootste probleem met die 20 euro is dat ze je gewoon verplichten om dat bedrag als 'dood geld' op een kaart te zetten