Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Tedo
Vandaag
om 17:57:25
Geluid Piko 1000 groen
door
Luc2000
Vandaag
om 17:35:36
Piko blauwe 1000
door
Huup
Vandaag
om 17:33:41
Wat is dit voor component
door
Dirk J
Vandaag
om 17:31:39
Fotowedstrijd 2025
door
Hans Reints
Vandaag
om 17:15:38
Ervaringen met bezorgdiensten (PostNL, DHL, etc)
door
Charles_
Vandaag
om 17:13:05
Industrieel smalspoor inspiratiedraadje
door
Noordernet
Vandaag
om 16:51:43
Mijn geweatherde modellen
door
spoorijzer
Vandaag
om 16:33:42
Plux 16 decoder voor Roco H0 lok
door
Hasenwald
Vandaag
om 16:26:42
3d printen van ns daglichtseinen
door
weslyr
Vandaag
om 16:17:51
Tentoonstelling: Liefs uit Roosendaal
door
Rsd1000
Vandaag
om 16:00:35
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 15:47:22
Cranicher Altbahn
door
Arjen52
Vandaag
om 15:17:20
Trix 22583 digitaal gemaakt, maar wil niet rijden.
door
Josephes
Vandaag
om 14:34:35
Rondom Charlois
door
Alewijn
Vandaag
om 14:27:15
Welke kleur groen voor NS bovenleidingportalen
door
grove den
Vandaag
om 14:15:13
Aachenau West
door
wob
Vandaag
om 13:44:05
Baanonderbreking Trix
door
wielke
Vandaag
om 13:29:46
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
basjuh1981
Vandaag
om 13:18:39
Minibaan Visserskaai H0
door
jan47
Vandaag
om 13:06:43
Die Sauerlandbahn - Tijdperk III
door
Wim Vink
Vandaag
om 12:41:23
Terschellinger Spoor
door
Tjalling
Vandaag
om 11:31:12
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:18:54
Lodewickshaven
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:00:57
fotowedstrijd 2025 welk onderwerp?
door
Charles_
Vandaag
om 10:09:24
Revier Rheinbrenner (H0)
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:52:11
MLF Fielschmann motor kit
door
Besselspoor
Vandaag
om 09:34:37
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 09:21:18
Raadplaatje
door
dennie
Vandaag
om 09:17:17
De modeltreinen van Spoorijzer
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:45:31
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton (gelezen 4746 keer)
erik1
Offline
Berichten: 473
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #15 Gepost op:
13 March 2010, 14:20:40 »
moet je is proberen met een ls 1184. dan ben je meteen al je losse onderdelen kwijt. maar als het een oplossing is voor lastig kappen is het het proberen waard.
Gelogd
Basilicum
Prae-adviseur
Offline
Berichten: 5435
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #16 Gepost op:
13 March 2010, 14:52:28 »
Het is niet meer dan een mogelijkheid om een bepaalde loc te openen. Ik zal het niet gauw toepassen.
Groet,
Basilicum
Gelogd
Deining in Dönsdorf
•
Dahinterhofen im Bau
henk
Offline
Berichten: 22719
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #17 Gepost op:
13 March 2010, 16:54:08 »
En zo is het maar net.
De de1 heeft er niets mee te maken. De opbouw van dat apparaat lijkt niet eens op de hier vertoonde modellen.
Gelogd
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.
Besselspoor
Offline
Berichten: 5439
Team Mitropa - OHMB
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #18 Gepost op:
13 March 2010, 18:03:30 »
Citaat van: henk op 13 March 2010, 16:54:08
De de1 heeft er niets mee te maken.
Dat was ook even cynisch bedoeld, omdat de DE1 de lastigst te openen trein sinds lange tijd is.
Groet, Bessel
Gelogd
RETROBAHN A.G.
Remunj
Offline
Berichten: 8087
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #19 Gepost op:
15 March 2010, 10:01:44 »
Roco ICK is ook op een soortgelijek manier te openen
Hoort eigenlijk in het draadje "dat overkomt mij niet thuis" maar past hier ook wel een beetje.
Was zaterdag bezig met het bouwen van een klimspiraal en iedere keer na een stuk rails leggen natuurlijk testen of alles goed ligt.
ICK reed met een net gangetje naar beneden ...... tot de rails ophield en jawel een vrije val van ca 60 cm.
Het resultaat: een losse kap, een los onderstel, een stukje staal en een los draaistel.
Even klik, klik, klik en hij was weer compleet.
Gr.
Eric
Gelogd
Gr.
Eric
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton