Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Piko NS 5/600 Hippel 2025
door
Pauldg
Vandaag
om 23:05:27
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 22:53:58
Mooi weer om buiten te spelen
door
hervé
Vandaag
om 22:35:03
De dingen die je kan maken uit een plaat.
door
bask185
Vandaag
om 21:45:58
Zelfbouw HSM stoomloc Argus-Vesta serie
door
janw
Vandaag
om 21:44:27
Led schakeling ed.
door
Albert de Heer
Vandaag
om 21:43:07
Bouwbeschrijving mat' 36 ElD-4 van MK-Modelbouwstudio's
door
Rob Bennis
Vandaag
om 21:05:09
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Besselspoor
Vandaag
om 20:55:24
NS-1000 in spoor-1
door
daempfer
Vandaag
om 20:42:19
Au bord de la Cèze
door
Paul1969
Vandaag
om 19:23:18
Da's Daz 2
door
Huup
Vandaag
om 18:47:29
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
Thai-Bundesbahn
Vandaag
om 18:35:58
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm
door
Ronald69
Vandaag
om 17:49:16
Spoorwegkanon Leopold Krupp K5 (E)
door
_Sjors_
Vandaag
om 17:32:31
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 17:23:46
Modules van Kees Gorter (vervolg)
door
ca.gorter
Vandaag
om 17:03:11
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation.
door
DJV
Vandaag
om 16:41:42
't Boemeltje
door
Huup
Vandaag
om 16:20:13
Scandinavië-IG: Skandinavisk bangården. Voor op Scandinavië gerichte spoorzaken
door
Loki
Vandaag
om 16:03:43
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Rick
Vandaag
om 15:20:48
Polderbaan(tje) 0,3m2
door
GD
Vandaag
om 14:36:26
Bauarbeiten im gange
door
741230
Vandaag
om 14:31:05
Afscheidsrit ICR rijtuigen 27 september 2025
door
Hennie
Vandaag
om 14:28:53
Bollenwagen, diverse vragen
door
grossraumwagen
Vandaag
om 14:03:58
Klompentrein
door
grossraumwagen
Vandaag
om 13:15:21
4 oktober modelspoorbeurs Houten
door
Martijn193
Vandaag
om 13:11:02
Minibaan Visserskaai H0
door
Sikko
Vandaag
om 12:11:02
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 11:59:26
Station Roodeschool
door
Benelux795
Vandaag
om 10:34:41
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
william_2
Vandaag
om 10:18:35
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton (gelezen 4661 keer)
erik1
Offline
Berichten: 470
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #15 Gepost op:
13 March 2010, 14:20:40 »
moet je is proberen met een ls 1184. dan ben je meteen al je losse onderdelen kwijt. maar als het een oplossing is voor lastig kappen is het het proberen waard.
Gelogd
Basilicum
Prae-adviseur
Offline
Berichten: 5426
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #16 Gepost op:
13 March 2010, 14:52:28 »
Het is niet meer dan een mogelijkheid om een bepaalde loc te openen. Ik zal het niet gauw toepassen.
Groet,
Basilicum
Gelogd
Deining in Dönsdorf
•
Dahinterhofen im Bau
henk
Offline
Berichten: 22566
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #17 Gepost op:
13 March 2010, 16:54:08 »
En zo is het maar net.
De de1 heeft er niets mee te maken. De opbouw van dat apparaat lijkt niet eens op de hier vertoonde modellen.
Gelogd
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.
Besselspoor
Offline
Berichten: 5368
Team Mitropa - OHMB
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #18 Gepost op:
13 March 2010, 18:03:30 »
Citaat van: henk op 13 March 2010, 16:54:08
De de1 heeft er niets mee te maken.
Dat was ook even cynisch bedoeld, omdat de DE1 de lastigst te openen trein sinds lange tijd is.
Groet, Bessel
Gelogd
RETROBAHN A.G.
Remunj
Offline
Berichten: 8086
Re:Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton
«
Reactie #19 Gepost op:
15 March 2010, 10:01:44 »
Roco ICK is ook op een soortgelijek manier te openen
Hoort eigenlijk in het draadje "dat overkomt mij niet thuis" maar past hier ook wel een beetje.
Was zaterdag bezig met het bouwen van een klimspiraal en iedere keer na een stuk rails leggen natuurlijk testen of alles goed ligt.
ICK reed met een net gangetje naar beneden ...... tot de rails ophield en jawel een vrije val van ca 60 cm.
Het resultaat: een losse kap, een los onderstel, een stukje staal en een los draaistel.
Even klik, klik, klik en hij was weer compleet.
Gr.
Eric
Gelogd
Gr.
Eric
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Kapje verwijderen volgens de eerste wet van Newton