Zo, vandaag de hele dag zitten autistiseren. Klinknagels in minieme stripjes papier drukken, snijden en plakken ...
JeroenPS: zou handig zijn als iemand deze transfers in Nederland zou verkopen ...
Het zijn waterslide transfers met resindetails in reliëf. Bijvoorbeeld klinknagels, maar ook ontluchtingsopeningen.
nou, je gaat al aardig zo te zien! gaaf!
Wordt een mooi locje Eelco! En jij was bang om een kit te bouwen? Dit is 3 keer moeilijker! Maarre, zier er goed uit!
... ook daar heeft iemand weer iets nieuws voor bedacht ...Het zijn waterslide transfers met resindetails in reliëf. Bijvoorbeeld klinknagels, maar ook ontluchtingsopeningen.Klinknagels in minieme stripjes papier drukken is ook zo 2009 ...
Dat ziet er heel handig uit, maar ik herinner me waterslide transfers als zeer kwetsbaar, is deze dunne basis wel genoeg om klinknagels een beetje solide aan te brengen?
Deze sets zijn onlangs verschenen en nog niet bij mij op voorraad.Ik kan ze wel mee bestellen met mijn volgende bestelling.De sets kosten 14,- p/s en ik verwacht ze met een 2 a 3 weken te kunnen leveren.
Want je moet het model wel beet kunnen pakken zonder dat je de klinknagels er meteen afveegt