Voor een 33 jaar uitgemolken model waar aan "vanzelfsprekend niets meer veranderd wordt" (al vind ik hem nog zo mooi/leuk) ga ik géén 199 Euro neerleggen voor loc+dummy, al zou hij wèl correct zijn qua lettertype. De helft zou terechter zijn.
................dat ik i.t.t. hem de set (oh... bekentenislectuur) wel heb gekocht omdat ik er wel raad mee weet (vernummeren enzo).
Ik heb gezegd dat ik het jammer vind dat het mis is gegaan met het nummer.Verder heb ik de set gekocht en kan het me geen klap interesseren
Geen idee. Ik denk dat het een dure aangelegenheid is om dit te herstellen. Gezien de financiële positie van de modeltreinfabrikanten snap ik dan wel dat ze dat niet doen.
De mensen die zich hier druk om maken, bereiken uiteindelijk meer.
Kwestie van los kapje uitbrengen. Het is al eerder aangehaald: Maarten van der Burgt deed het wel. Heeft hem ongetwijfeld een smak geld gekost, maar iedereen weet nu dat hij zijn rol als producent zeer serieus neemt.
Waar ik en Hendrik (denk ik) om lachen is dat sommigen in dit draadje zich er zó druk over maken, dat je tussen de regels door de stoom uit hun oren ziet komen van de opwinding.
de niet al te kinderachtige prijsverhoging (hoewel het te beargumenteren valt dat de prijs voorheen aan de lage kant was)