als ik ging uitleggen liep iedereen opeens gehaast door.
Argumenten te over om tenminste BEIDE vormen van publieksvermaak te hebben.... Maar ja... beleid, en daar doe je niet veel tegen helaas. Jammer, had ( weer ) zo leuk kunnen worden met die honderden, zoniet duizenden mensen die je te woord kunt staan in die 3 dagen en veel info mee naar huis kunt geven, zodat ze nog enthousiaster met de hobby beziggaan / bezigblijven !Zo, dat was mijn slotpleidooi, het lot is nu in handen van de jury Grtzz,Karst
Ik kan hier wel een heel betoog houden pro, maar dat is zinloos. Uit de reacties ervaar ik ongezonde tegenzin om eraan te beginnen en dat betekent voor ons voor volgend jaar gewoon herschikken en andere partijen zoeken, want wij zien wel wat in kortdurende workshops met populaire onderwerpen die bezoekers kunnen triggeren om in de modelspoorhobby te stappen.
Als ik m'n mond hield en gewoon bezig was had ik belangstelling genoeg, als ik ging uitleggen liep iedereen opeens gehaast door.
Ik ben teleurgesteld over deze en een aantal andere reacties waarin ik vind dat het onderwerp belachelijk gemaakt wordt en er niet serieus op ingegaan wordt. Uit de reacties ervaar ik ongezonde tegenzin om eraan te beginnen en dat betekent voor ons voor volgend jaar gewoon herschikken en andere partijen zoekenGroeten,Leo
...Uit de reacties ervaar ik ongezonde tegenzin om eraan te beginnen en dat betekent voor ons voor volgend jaar gewoon herschikken en andere partijen zoeken...