Chiel,Als je persee die Artitec rijtuigen met die mDDM van Rivarossi wil koppelen, kun je het volgende doen bij de Artitec rijtuigen:-Het interieur groen spuiten (grijsblauw bij de ABv).-Digitale koersborden inbouwen.-De computernummers veranderen in normale nummers.-Het dierenplaatje en naam van de Bvk overspuiten.
Had ik het nou elders hier op het forum nu goed gelezen dat er maar 1 rijtuig is dat voorzien zal zijn van NEM schachten voor andere koppelingen? Ik wilde namelijk maar 1 rijtuig hebben en inzetten tussen het ICR en Plan W rijtuigen. Rijtuig 406 (art. nr. 20.178.03) is te gebruiken als getrokken rijtuig.
@Ted : De wielen zijn toch wel rond he ? Denk aan je bloeddruk Maar met de Piko hondekop zit je even fout. Die heeft geen NEM schachten.
Ik wilde namelijk maar 1 rijtuig hebben en inzetten tussen het ICR en Plan W rijtuigen. Rijtuig 406 (art. nr. 20.178.03) is te gebruiken als getrokken rijtuig.
Dan nog. De Artitec overtreft de riva aan alle kanten. mDDM zal er misschien/waarschijnlijk ook van artitec komen.