Errug strak! Mijn complimenten wederom.
Het enige wat ik zelf zou veranderen is de lichtbalk op de koppen. Die lijkt me van de Fleischmann Plan V gekopiëerd, en die heeft ook zo'n balk-in-een-balk als je begrijpt wat ik bedoel.Bij de 1:1 Plan U is dat alleen een balk (zonder tweede rand). Omdat foto's meer zeggen dan woorden:
Euh, ik zou em lekker zo laten als ie is
Vooraf: het zijn uiteindelijk koppen van de Fl* Plan V. De 'echte' Plan V kent ook deze Balk in balk niet. Duidelijk een misser van Fl*.
Een oplossing is er vooralsnog niet echt, of je moet het zelf aanpassen
Een Fl* Plan V zou dus met relatief weinig moeite correct te krijgen zijn.
andere vraag: is de raamhoogte ook nog aangepast ik neem aan dat dit een kleine moeite is.Want je hebt tenslotte een prototype gemaakt, voor de serieproductie zou je dus nog een aantal wijzigingen kunnen doorvoeren.
En als je de 'buitenbalk' rood zou schilderen, zou dat optisch het probleem verhelpen?
Heb je trouwens al vorderingen gemaakt met het interieur?
Ik heb hier een paar gegoten koppen liggen zonder lichtbalk, voor het spuiten van het model is dit wel veel makelijker.De orginele lichtbalken passen er dan mooi weer in/op.
Citaat van: DB143 Nog even een andere vraag: is de raamhoogte ook nog aangepast voor de mensen die nu ook een Plan U willen gaan maken, ik neem aan dat dit een kleine moeite is.Citaat van: DB143 Want je hebt tenslotte een prototype gemaakt, voor de serieproductie zou je dus nog een aantal wijzigingen kunnen doorvoeren.Citaat van: Sobat Kras Er komt helemaal GEEN serieproductie. Dat bedoel ik te zeggen.
Nog even een andere vraag: is de raamhoogte ook nog aangepast voor de mensen die nu ook een Plan U willen gaan maken, ik neem aan dat dit een kleine moeite is.
Want je hebt tenslotte een prototype gemaakt, voor de serieproductie zou je dus nog een aantal wijzigingen kunnen doorvoeren.
Er komt helemaal GEEN serieproductie. Dat bedoel ik te zeggen.
Succes met de afbouw, ziet er zeer goed uit tot zover.
Ik wil een setje kopenAlles erop en eraandat ik niks meer los hoef te kopenkan dit of zeggen jullie, wij leveren alleen de plots etc. en de koppen etc moet je los kopen?