Over inspiratie en tegenprestatie gesproken. Die weg die onder het station doorgaat de heuvel op....waar zou die toch naartoe leiden?!
De kopspelden (die ik gebruik als palen voor verkeersborden) moeten nog worden ingekort, maar het idee lijkt me duidelijk: linksaf naar het zijlijnstation, of immer gerade aus nach Boppard.
Hansi, had jij dat adres van die website nog eens waar je die bordjes zelf kon maken? Heb nu Windows 7 en al mijn favo-links zijn eraf.....
Tja, in de loop van de tijd van internet diverse (reclame)borden verzameld en allemaal in een word-document gezet. Dit bij de copyshop op wat dikker papier laten afdrukken op een goede kleurenlaserprinter, et voila!PB me even je email adres, dan zal ik het document aan je mailen.
mooi dat je moet wachten
ik leg het er droog op en smeer dan met een kwast de verdunde houtlijm erop. Ik neem altijd een laag of 3 van het pleepapier. Zo heb je straks een mooie harde ondergrond. Als alles droog is ga ik met gips aan de gang. Ik zal de voortgang hier wel posten met zoveel mogelijk foto's, misschien heb je er wat aan. Maarrrr....het zal niet de eerste keer zijn dat ik de 'how to' van bergen in mijn draadje post. Het staat wel ergens. Ik heb tot nu toe altijd dezelfde methode gebruikt. Gr J
Als je mijn mailadres moet hebben, dan Pb je maar even.
Nou, ik vind het wel jammer, want ik ben net zo lekker aan het powerbouwen....Hopelijk vanavond laat nog gipsen!