Gaat nog wel even duren Edwin Ik ben aan het tekenen, weggooien, weer tekenen en zo gaat dat al even door Ik ben gewoon nog niet uit mijn baanplan Gr. Remco.
Daar zijn we weer van weg geweest Het hele baanplan op de schop gegooid En nu weer wat nieuws bedacht Ik heb mij laten inspireren door Hoek van Holland en daar heb ik mede omwille van de modulaire opzet het eea aan aangepast.Het betreft 4 modules van 1meter50x60, ( Met 1m20 wordt je plan te veel gevormd door de modulebakken en dat wil ik niet, daarbij is het puur modulair zodat het verplaatsbaar is indien nodig. Niet om te demonstreren op een beurs oid )Het baanplan an sich:Een kopstation met 4 sporen voor personenrijtuigen, perronlengtes allemaal 2meter75 lang.Het oranje gebouwtje is Post T met uitzicht over de tuin.Rode vak is de (artitec) goederenloods waar geladen en gelost kan worden.Er zijn drie locopstelspoortjes om getrokken materieel weer mee te nemen het station uit.Alle wissels zijn 10 graden Rocoline, alleen de overloop tussen de perrons is 15 graden.Lengte goederensporen onder zijn van onder naar boven: 1m80, 2m10 en 2m50Dat is het wel even zo'n beetje. Gr. Remco.
Overigens, de raillassen van Roco Line zijn slecht tot niet te solderen. op raillassen waar meteen een voedingsdraad op moet, vervang ik deze voor Peco´s ( code 75 ).