Er is al een paar keer richting de media een bericht uitgegaan dat zeker 300 bakken aan NSR materieel defect staan sinds de vorige sneeuwaanval. Dat de wissels vast gaan zitten kan ik me voorstellen, maar dat zoveel rijdend materieel defect raakt van sneeuw? Het lijkt op de 'hondekop'klacht, dat er problemen ontstaan door aanzuigen van (stuif)sneeuw onder de trein, maar dat lijkt me toch een tijdelijke kwestie.
Okay, heb je een postadres? Antwoordnummer? (want ik weet dat ze dat hebben)
Bij IRM heeft men bij mijn weten wederom gekozen om aan de onderzijde van de trein de lucht voor de motorkoeling aan te zuigen, dus ja, dan kan je op defecten wachten.
Met de auto?Ook veel succes dan. Hier sneeuwt het al een uur fors. Benieuwd waar de grootste puinhoop ontstaat, op het spoor of op de ring.
tjongejongejongejongejonge...32 pagina,s over kou en sneeuw, kan haast niet wachten op de zomer als het weer 30 graden is....dan zal er wel weer wat anders zijn bij de NS, gesmolten spoorstaven? eric
tada; NS KLANTENSERVICE Antwoordnummer 447 3500 VE Utecht Voor al uw vragen over antwoordnummers zie www.antwoordnummer.nl
Wat ook nog meespeelt is dat NS ze waarschijnlijk ook aan de kant houdt vanwege aanstaande renovatie die bij de meeste driedelige stellen al is voltooid.
En dat formulieren niet bereikbaar zijn, klopt in ieder geval natuurlijk niet.
Ik zoek gewoon een mailadres waar ik met mijn klachten terecht kan...