Inderdaad en dat soort praktijken gebeurt alleen in Nederland, het meest corrupte land van de wereld.... Zonder vlakgommetjes geen vast gevroren wissels dus?
Weliswaar was het in de stad, niet op de spoorbaan.
Btw, op de weg rijdt het wel door of niet. Ik hoor niemand enig verwijdt geven richting Rijkswaterstaat waarom de wegen onbegaanbaar zijn doordat er zo slecht wordt gestrooid.En er is de afgelopen dagen een negatief reisadvies afgegeven voor zowel het spoor als de weg, maar eigenwijs dat we zijn gaan we gewoon op pad want het zal wel loslopen met dat negatieve reisadvies.Grt, Ronald.
Het verhaal van de vastgevroren wissels gebruikt Prorail te pas en te onpas.Maar kijk eens naar zo'n wissel, grote kans dat je hem af en toe ziet bewegen. Niks vastgevroren, hij is alleen niet in de controle *knip mooi verhaal*NS personeel kan er niets aan doen, Prorail (oftewel de overheid) is de schuldige door te zuinig te willen werken.
Zag vaonchtend in het nieuws die perbedriegster van prutsrail. We rijden twee keer per uur een trein. Jammer maar vanaf utrecht weer amper treinen.
Btw, op de weg rijdt het wel door of niet. Ik hoor niemand enig verwijdt geven richting Rijkswaterstaat waarom de wegen onbegaanbaar zijn doordat er zo slecht wordt gestrooid.
Onvoorstelbaar hoeveel onbenullen er zonder winterbanden rijden en maar sukkelen met 20 a 30 over de snelweg Hoe krijg je files of nog erger ongelukken
Laat me raden... je werkt voor een bandenboer?Heb ze nooit gehad, hoef ze ook niet... morgen weer gewoon A12-A30-A1-A27 , gaat heel best.