Zullen we het dan maar voorstellen aan de NS: Geld terug als je kaartje niet geknipt is?
Je koopt geen kaartje om gecontroleerd te worden,je koopt een kaartje omdat je gebruikt maakt van een dienst!!!!!!
Ik vind het wel een zonde want via de belasting betaal ik dat kaartje al tig maal terwijl ik bijna nooit gebruik maak van het OV.Maar goed, wel altijd zo braaf om een kaartje te kopen die ene keer dat ik er wel gebruik van maak.Voornemen 2010? Ze zijn toch al lekker met geld aan het gooien in den Haag dus lijkt het me nu een prima moment om het OV gratis te maken. Moeten die HC's ook niet elke keer bang te zijn voor klappen of nog erger als ze iemand zijn kaartje willen controleren.Op tijd rijden gaat straks ook niet meer op want ze willen zonder spoorboekje gaan rijden.Heel slim, want zo kan een trein nooit te laat zijn natuurlijk En kunnen wij niet klagen over vertragingen Dus dat probleem is dan ook opgelost, waar zouden we zijn zonder de trein
Ik wordt zo langzamerhand strontziek van iedereen die iedere negatieve ervaring maar gelijk hier neerzet. Een tegengeluid.Hedenochtend heeft NSR mij wederom zonder mankeren van A naar B gebracht. Dat lukt NSR sowieso 99 van de 100 keer. Een aanzienlijk betrouwbaarder score dan wanneer ik dezelfde trajecten met het automobiel doe. Heb ik toch heel wat meer recht van spreken dan iemand die ook eens langs komt. Fijn dat de treinen in CH altijd op tijd rijden. Is er nog wat positiefs te melden.