Heb ik op MP een trein in de verkoop gezet, wat ik wel vaker heb gedaan,krijg ik zo out of the blue een betaalverzoek aangeboden…met een x bedrag…
Mijn ervaring ook, stond ineens standaard aan
En het lukt in die gevallen niet een negatieve beoordeling in te kunnen vullen. En "meld gebruiker bij marktplaats" haalt ook niets uit.
Die knakker gebruikte eerst een andere naam, die veel leek op een naam van een modelspoorclub uit het Noorden geloof ik. De naam ben ik kwijt. Ooit eens zaken met hem gedaan, nooit meer.En over knakkers gesproken. Heb een groot aantal items op.MP staan. Bij 1 rijtuig meteen een bieder met "wil het graag hebben". Bleef tegen anderen opbieden. Puntje bij paaltje liet hij niets meer weten. voor zover mij bekend ook hier op het forum actief. Bied dan niet....Nu hetzelfde probleem bij een IRM regiorunner. Anderen verwijderen hun biedingen ondertussen en de hoogste reageert niet.Ik kan daar zooooo slecht tegen 😞 maar begint steeds meer normaal te worden zo lijkt het. Triest. En het lukt in die gevallen niet een negatieve beoordeling in te kunnen vullen. En "meld gebruiker bij marktplaats" haalt ook niets uit.
Bij mij staat het standaard aan. Ik merkte het bij iets wat ik op alleen ophalen wilde zetten en dat werkt niet in combinatie met direct kopen