Het gaat de mensen niet om het geld, maar om het winnen...
Mijn geld is dus naar een bank gegaan, en ik ben het kwijt. Ik voelde me dus behoorlijk beduveld door de bank. Ook na aangifte is het tot niets uitgelopen.
Ik heb o.a. het advertentienummer en de hele conversatie met mijn oplichter gebruikt om aangifte te doen bij de Nederlandse politie. Na een tijdje ontving ik bericht terug dat zij de aangifte hadden geregistreerd en dat zij mij aanraadden om de LAVG in te schakelen. www.lavg.nl. Daar hebben zij goede ervaringen mee.
Maar da's schuldhulpverlening..? Waarom zouden die iets met oplichting doen? Of ben je erdoor in geldproblemen geraakt?
Dat denk ik niet. Dan had hij/zij het ook bijvoorbeeld hier kunnen bestellen, en ligt het (ongeveer) even snel in de bus: https://www.artitecshop.com/nl/zandwagenlading-b-twee-stuks.html
Als je wat beter op de website had gekeken, dan had je links onderaan gezien "LAVG is één van de grootste deurwaarders- en incasso organisaties en is werkzaam door heel Nederland."
Precies dat!
Ik heb o.a. het advertentienummer en de hele conversatie met mijn oplichter gebruikt om aangifte te doen bij de Nederlandse politie.
Overigens deel ik in je leed
Tip aan mezelf: voortaan alle e-mailnotificaties met berichten over een aankoop bewaren totdat de handel is gesloten.)