AhDat wist ik niet
Geen nood, gisteren al kreeg ik een bericht van de verkoper dat het object verzonden was voor hij bericht kreeg van PayPal enz enz...Uiteraard heeft hij de bestelling eind vorige week toch verstuurd toen hij gekontakteerd werd door Ebay/PayPal.Ik heb geantwoord dat ik mijn wagen niet een maand aan één stuk ongebruikt kon laten staan en dus elders een accu had gekocht,één maand wachten vind ik wel wat veel van het goede!Samen met de vermelding dat ik alle mails en berichten met hem, PayPal en Ebay heb bewaard (die tellen als geldig bewijs qua data enz...)Samen met de mededeling dat de accu OP ZIJN KOSTEN hier bij mij thuis kon opgehaald worden.Ik betaal geen cent voor terugzending.Daarop kreeg ik bericht dat hij mij een pdf van door hem betaald ticket zal toesturen en dat het pakket zal opgehaald worden.Nu, 48 uur later nog geen bericht daaromtrent ontvangen!
Maar nu mijn vraag: is het tegenwoordig gebruikelijk dat je artikelen kunt bestellen die niet op voorraad zijn al zegt de website van wel, en er vervolgens een maand verloren gaat aan wachten, is dat iets waar men tegenwoordig rekening mee moet houden? Kreeg geen antwoord op mijn vraag waarom er in voorraad stond ,terwijl deze 0 was.
Elke (web)shop die tegenwoordig zijn stockbeheer niet meer live op zijn webshop kan weergeven, sorry, maar niet goed bezig.