Totaal aantal stemmen: 302
Was die op beperkte tijden open? Ik had dat ook wel willen zien, maar toen ik er aankwam was die loods dicht.
(Weet iemand wat voor lampen dat zijn op de 4389?)
Nu ik er zo aan denk, de spoorwegjubilea in Nederland hebben opvallend vaak plaats gevonden aan de vooravond van grootschalige grensveranderingen in Europa... 1914, vier jaar later werd de kaart van midden en oost Europa grondig hertekend. 1939, zes jaar later waren de grenzen in midden en oost Europa opnieuw behoorlijk aangepast. 1989, een paar jaar later waren de grenzen van oost en midden Europa opnieuw veranderd. Ik hou mijn hart vast voor de komende paar jaar. Laat staan voor de jaren na 2039....
Ja dat weet ik, heb ze er namelijk zelf opgezet . Dit zijn Engelse lampen, specifieker gezegd lampen van de LMS. Ik heb er voor gekozen zaterdag en zondag met deze lampen te rijden omdat het in mijn ogen aannemelijker is dat ze ooit met Engelse lampen heeft gereden dan met de Nederlandse "grote" lampen.
Hoe het ooit kon:Niks geen gedoe met ATB, aan openbare infrastructuur onttrekken via publicatie in Staatscourant en wel gewoon dwars door Amsterdam CS.
Niet veel aan te doen, of men had vier 1700's neer moeten zetten.