Is het goede station al genoemd, maar met de verkeerde naam?Ik zie je er voor aan om dan het zonder enige toelichting het fout te rekenen.
En om de discussie voor te zijn: ik weet dat er op dit station borden zijn met een kortere naam (er zijn overigens ook borden met de volledige naam), maar ik wil nog steeds de volledige naam hebben .
De lijn langs de kust lijkt mij onwaarschijnlijk. Die loopt of ondergronds of door dichtbebouwd gebied. De lijn tenoorden van Genua is al bijna helemaal afgegraasd.De langs het Lago Magiore is door jou al in zijn geheel afgewezen.Turijn - Novara is PovlakteDe lijn van Turijn naar het oosten maar dan zuidelijker idem dito.
Ik denk trouwens wel dat Marco hier heel blij van wordt: één station met maar liefst vier plaatsnamen in de stationsnaam!
En sorry Jakop, maar de Wijnsnuivert is streng !
Gare de Chambéry - Challes Les Eaux
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor loc is, maar dacht dat ze naar Frankrijk gewoon 3000V locs onder 1500V laten rijden.Miramas is dan erg onwaarschijnlijk, want de meest logische verbinding tussen Italië en Miramas is grotendeels 25kV gebied.Obv die bovenleiding kun je Loppersum ook uitsluiten. Ambérieu en Bugey was de vorige foto waar de kleurtjes geraden moesten worden.Maar Jakop is weer aan de inhaalrace op Gert begonnen, het is inderdaad Chambéry - Challes Les Eaux.Die toevoeging kan geschaard worden onder de Franse logica. Het station ligt gewoon midden in Chambery, Challes Les Eaux ligt daar een km of 7 vandaan, dus waarom het daar ook naar is vernoemd, ik heb geen idee.Maar het belangrijkste voor dit moment, Jakop mag een nieuwe raadplaat laten zien. Huub