Een gemakkelijke dit keer.Waar bevond ik me toen ik deze foto nam? Ik wil graag een zo accuraat mogelijk antwoord, dus niet alleen een plaatsnaam of wat het ding is. Coördinaten (plus omschrijving) is ook goed. Straatnaam niet, want er is geen straat. Succes!- PeterP.S. Er zit nog een anekdote verbonden aan deze foto, maar die vertel ik wel zodra die geraden is.
Martijn is. Hoewel dit Floriana is en geen Valletta, maar je hebt de locatie goed.De anekdote is dat ik twee raadplaatjelocaties had. De eerste bewaar ik voor een volgende keer, de tweede was deze. Blijkt dus dat de Labour-partij een grote manifestatie hield in Floriana. Parkeren in Malta is nooit gemakkelijk, maar nu stond alles vol met auto's, busjes en touringcars: de normale parkeerplaatsen, op de stoep, op de dubbele gele strepen, dubbel geparkeerd... en natuurlijk overal mensen met vlaggen en spandoeken, politie en op de achtergrond de vurige speeches. Maar na wat doelloos rondrijden door Floriana, Msida en Hamrun vond ik warempel een parkeerplaats op loopafstand.Hier nog een foto vanuit een andere hoek, met mijn zoontje rechts in beed:@Jeroen: Martijn was je voor. De uitgang is overigens van de tunnel onder Floriana, niet Valletta. Het station van Valletta lag namelijk half in een tunnel, ging vervolgens over een viaduct en een tweede tunnel (onder Floriana) in. Dit is het andere einde van die tweede tunnel.- Peter
Inderdaad, we zitten op Malta. Voor iemand die er nog nooit geweest is, zal deze foto misschien niet zo opvallend zijn.- Peter