Dan moet je onderhand wel miljonair zijn........
Leesvoer! Geeft geen aanwijzing maar houd je wel wakker
Degene die dit sterretje uiteindelijk scoort zal wel flink in aanzien stijgen bij de rest van het raadplaat-leger.
Eehhh, het blijft wel een Deens raadplaatje hoor.........
Heerlijk land, DK. Vier jaar in Dragør op vakantie geweest, eerst bij mijn vader later bij kennissen. Voor mijn werk ook regelmatig naar Nykøbing F en Tivoli in Kobenhavn, dus ik heb wel iets met die Denen Van de lokale Jernbane weinig verstand, maar als de zomervakantie het toelaat willen we met de kids naar Legoland en dan ook meteen raadplaatjes verzamelen
Kommer sneen ned i så store mængder, at sporet skal ryddes med sneplov, har Banedanmark fire sæt sneplove, der er placeret i henholdsvis Struer, Århus, Odense og Roskilde. Sneplovene er i stand til at klare op til tre meter høje driver, og herudover råder vi over et antal mindre sneplove, der kan monteres på de gule arbejdstroljer.
Goh, dat wordt druk na de zomer met raadplaatjes uit het noorden. Ik ga ook die richting uit en dus ook plaatjes verzamelen.
Maar waarschijnlijker is dat je Deense plaatjes toch normaal alleen probeert te vinden als je verder echt helemaal niks te doen hebt...
nou maar niet hopen dat ik over DK ga dromen.....