Omdat ik niet mee mag doen in deze ronde, heb ik de Google zoekfunctie onderzocht. Dat er lieden zijn die geheime wapens gebruiken in deze strijd op leven en dood, is onacceptabel. A. Je kunt zoeken op tekst (bestandnaam of locnummer dat op het plaatje te lezen is).B. Je kunt zoeken op plaatje nieuw voor mij (zie hieronder).1. Kopiereen de URL van het plaatje naar de zoekbalk van Google Afbeeldingen2. Klik op zoek (= vergrootglas)3. Resultaat: “Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht”4. Klik op “Probeer op afbeelding te zoeken voor overeenkomende afbeeldingen”5. Klik op “Visueel vergelijkbare afbeeldingen”6. ResultaatA. Het resultaat is verbluffend doeltreffend. Bijvoorbeeld: Peter’s brug bij Mildert.B. Het laat afbeeldingen zien die qua kleur enige gelijkenis vertonen. Bijvoorbeeld: Richard’s BR 111 123-6 geeft een BR 185, een rood huis, een rode vrachtwagen en een BR 202.Zo, nu heeft iedereen gelijke kansen.
Dat kan alleen om een vrouw geweest zijn.....vertel eens Gert!
Nee, hoor voor familiebezoek kom ik wel eens in Borger.
Wat? Jij hebt familie in Borger? Tamelijk dubieus...
Voor vergelijkbare plaatjes mag je naar google maps gr. Viktor en ja.. sommige bomen zijn wat langer geworden