Frankrijk is behalve een naar land zeker zo saai als DK; stokbrood en alpinopetten.......gaaaaap
Ik doelde op de woorden 'leuk' en 'Deens' en ik verwachtte van jouw een reactie met twee (eigenlijk drie) Latijnse woorden.
Eén ding moet je Wesley nageven, van Frankrijk kun je zeggen: het is een mooi land, jammer dat er zoveel Fransen wonen.Om meerdere redenen is die uitspraak op Denemarken niet van toepassing.
...jammer dat er zoveel Fransen wonen.
Niet? Ik zie op de eerste foto de saaie kleur grijs domineren, op de tweede foto zie ik het werk van een fantasieloze ingenieur die alleen maar boogjes kon bedenken. Op de derde foto zie ik saaie klederdracht en de vierde foto ziet er eenvoudigweg niet uit!Volgens mij hebben we dringend behoefte aan een verse raadplaat!mvg,Gert
de 1ste is een miniwatervalletje vergeleken met het noorden
tis veel erger Gert.de tweede is een aqauductje door romeinen gemaakt, de derde een heilige uit een ander land, de vierde een stel engelsen. Kortom weinig orgineels in dat fr. land te vinden:)
En in 0045 is niet eens een heuvel te vinden die 422 meter hoog is, laat staan een waterval .