Nee Han, Wesley heeft gelijk. Je hebt onder je raadplaatje alleen maar gezet 'Waar?' Dat is een algemene vraag en daarop voldoet een algemeen antwoord. De vraag aanpassen als er al geraden is, is ook niet echt de bedoeling. We hebben het hier in het verleden al eens eerder over gehad. Enfin, voor de winnaar maakt het in dit geval gelukkig niks uit.mvg,Gert
Maar goed, was Rostock Seehafen Nord al genoemd, want ik ging ervan uit dat het ergens tussen Rostock Hinrichsdorfer Straße en de haven was.
Je hebt ons dus vanaf elf uur gisteravond doodleuk in de maling genomen...
Geeft verder niets, ik vraag volgende keer wel de google maps coordinaten (tot op de seconde nauwkeurig, dat dan weer wel
Misschien is het handig als je toch eens de spelregels doorleest. Daar is een apart draadje voor.Als je die gelezen had, dan had je bovenstaande niet geschreven...mvg,Gert
Het is heel simpel: op de vraag "Waar" volstaat een plaatsnaam. Wil je iets anders weten, dan moet je dat specifiek vragen. Dat kan bijvoorbeeld een functie zijn, een reden, maar ook een specifiekere of juist algemenere plaatsaanduiding (bijvoorbeeld "aan welke lijn ligt dit?" of "wat is de dichtstbijzijnde halte?"). Heeft weinig met redeneringen te maken, maar met de spelregels.Mij bekruipt het gevoel dat je Rostock langs hebt zien komen, maar met dat antwoord niet tevreden was en/of het te snel geraden vond, en vervolgens de vraag hebt aangescherpt. En da mag dus nie .
Het is heel simpel: op de vraag "Waar" volstaat een plaatsnaam.
Nou, daar hebben we het ook al eens overgehad dat een "alleen waar" niet eenduidig genoeg is........al is het natuurlijk onze (als raders) fout dat we er op gaan antwoorden