Nog even over Napier. In tegenstelling tot veel vermoedens is het geen barge. Het is gewoon een kade. Sterker nog, een klein broertje ligt er nog naast, ook met rail erop. Ik heb beide in 2004 op de foto gezet vanaf de rots die sirene aan de haven ligt.Hier nog een foto van de haven, incl het kleine broertjeDe spoorwegen in Nieuw Zeeland blijft wel trekken..Dirkjan
Sterretje erbij Vakantiebestemming erbijVorig jaar nog in de buurt op vakantie geweest, maar niet verder dan Bernkastel-Kues stroomopwaarts geweest (gegeten in het Alter Moselbahnhof). Als we er weer in de buurt zijn (waarschijnlijk over 2 jaar) toch eens kijken of ik die locatie kan vinden; op GE zie je er niets van (ook geen foto's)...Aangezien het langs de Moezel moest zijn, moest het wel aan de zuidkant liggen, en dus een deel van de oude Moseltalbahn zijn. Met warmer en kouder was het vooral gissen...Verse plaat, zo vlak voor we op vakantie gaan (jullie hebben tot 18/7 06:30 om te raden) Foto is zeer recent genomen (4 weken terug)
Zo, ik kan met een gerust hart op vakantie Bedburg-Hau it is....2278 is aan de beurt
even ten noorden van Maastricht