Goed, reconstructie: St. Quentin Fallavier is te ver, Le Creusot TGV is niet ver genoeg (want "we komen in de buurt", dat was vanuit Nederland gerekend...ik neem althans aan dat Le Creusot niet "overshooting the target" was). De LGV-PSE moet het zijn, wegens de 2x25kV-masten. En dan een karrespoor, daar zijn er miljoenen van . Gelukkig kunnen we aan de hand van de omgeving een flink aantal paden uitsluiten .Doe ik voorlopig >St. Ythaire<, al klopt de helling aan de zuidzijde van het karrespoor niet: dat gaat volgens Goochel Aarde omlaag i.p.v. omhoog. Maar ja, zó nauwkeurig is de hoogteaanduiding in GE ook weer niet...
Dan gooien we gewoon nog een keer:Vlak bij Mâcon-Loché-TGV
Wow, Wesley, tot nu toe het meest dichtbij. Even dacht ik dat je op de plek stond waar ik deze plaat gemaakt had.
Wow, Wesley, tot nu toe het meest dichtbij.
Ik ben nog steeds van mening dat Wesley zijn roeping gemist heeft: de recherche!
Nee hoor, ik zit gewoon op mijn stoel in St. Gallen .
Volgens mij was mijn vorige pijltje toch echt een half uur lopen van dat station, maar kennelijk toch niet goed.
Kijk, in dat station ben ik uitgestapt en met de bus verder gegaan. Vervolgens heb ik een week doorgebracht in de buurt van de gemaakte foto (ongeveer half uur tot 3 kwartier lopen van de fotospot).
Ik herkende je ook al niet op de foto