Yes, m'n 1e * van 2014. Vermoedelijk was het in de buurt van Aalen n.a.v. andere raadplaatjes. In de Bueker-bijbel gekeken naar een geëlektrificeerde enkelsporige lijn. De lijn Aalen – Craisheim afgespeurd, dat was binnen 15 minuten gepiept. Dan zoek je nog 5 minuten naar een bewijsfoto en die vond ik hier.
Voor de ster: Welk station heeft de trein achter zich gelaten. Voor de eer/diehards: op welke straat stond ik.
Daan was degene die dat plaatje zo vond en kreeg de beurt, maar zal het sterretje weer moeten inleveren. Het is niet anders... Sorry Daan. nothing personal.Nogmaals het nadrukkelijke verzoek om geen plaatjes meer te plaatsen die al elders op internet staan!
Ik blijf erbij dat (eigengemaakte) plaatjes plaatsen die met Google Magic te vinden zijn niet erg handig is, maar dat er geen enkele speltechnische reden is om dat te verbieden. Anders ligt dat met plaatjes die geen eigen werk zijn, vanwege de auteursrechtenkwestie.
Je zou even Google Magic kunnen doen voordat je het plaatst. Dus uploaden ergens en er vervolgens naar zoeken. Als je het niet vindt, in dit draadje plaatsen.