Ik vind het heel lullig om te zeggen, maar zoek eens met de zoekfunctie op "airbrush" en "almere" dan zie je testimonials van ettelijke gebruikers, waaronder ondergetekende. Prima set dus. En ja, veel geld (nou ja, wat is veel?) maar ook goed en duurzaam.Ik heb geen ervaring met die "goedkopere" setjes.
Goedkoop is meestal duurkoop +Ja toch?SK
wil je a.u.b. letten op je spelling.... sommige berichten zijn nauwelijks te begrijpen
Foto: Airbrush Service AlmereAls beginner zou ik ook eerst ff de kat uit de boom willen kijken. Kan ik het, vind ik het leuk en wat heb ik er voor over. Wanneer die Euro 500,- uitgegeven zijn kun je niet meer terug. Je zou ook kunnen overwegen om de Startset Evolution X1 van Harder & Steenbeck aan te schaffen. Je hebt dan de Evolution tot je beschikking, wat in mijn ogen en velen met mij, het beste airbrushpistool is op de markt voor een nette prijs. Totaal kost dit set inclusief pistool en compressor met afslag nog geen Euro 250,-. Daar kun je heel goed mee vooruit. Wil je later een betere compressor, kun je dat altijd nog doen. Je hebt in elk geval geen rommel gekocht. Wil je een goed advies, neem dan contact op met Erik Kos van Airbrush Service Almere, en hij helpt je echt goed verder. Onderdelen, service en advies staan bij Erik en zijn bedrijf op een zeer hoog niveau. Koop in elk geval geen rommel bij één of ander internethandelaartje...Mvg,Henk van der Kolk
PS: Niet om vervelend te doen maar wil je a.u.b. letten op je spelling.... sommige berichten zijn nauwelijks te begrijpen.
Als je dyslectisch bent kun je het gewoon in je profiel zetten, is niks om je voor te schamen.airbruch = airbrushaanschaven = aanschaffenzoown = zo'nen dan hebben we het nog niet eens over de typefouten