Posthumus,Je hebt helemaal gelijk,ik zit helemaal op dezelde golflengte met je,alles wat roco als eerste heeft gemaakt,voor mijn part al tig jaar terug,ziet er beter uit dan wat matrix nu nieuw uitbrengt,zeker de verhoudingen van bijvoorbeeld de cabineruiten van een E50,je ziet dit gewoon direct
Hallo,Misschien komt Roco wel met een ACTS graffitty 1600.Groet, Albert.
De hiervoor staande opmerking vind ik van weinig realisme getuigen.
Ik had liever nog iets heel anders.
JEEJ vernieuwde Sik, 1:87 !!!! eindelijk... Bron: ikzelf uiteraard..
welke kleur? Heeft de sik ook werkend verlichting?
Dus jij hebt zelf bedacht dat ze dat gaan doen?Of bedoel je dat je het zelf van iemand van Roco hebt gehoord? En wat is dat dan voor iemand (functie/positie)?Ik vraag me in ieder geval of of dit niet een beetje een uitgemolken model is. Hoewel ik een Sik-liefhebber ben moet ook ik op de kleintjes letten, en denk niet dat ik een nieuwere versie zal aanschaffen (ik heb er nl. al zoveel).Of er moet een juiste kraan-sik komen, kijk dan praten we weer ergens over
Het gaat dus niet meer om wat Roco gaat brengen, maar vooral om wat we graag zouden willen... [wensmodus aan:]Nou doet u mij dan maar de mat '36 (diesel III is ook goed), de oersik, de NS 3700 én de 2100, meteen maar de 3200 of 3300 voor het goederengebeuren, of anders de 4600 met dezelfde ketel als de 3700, dat scheelt weer werk, stalen D in alle versies, de ovalenramer, en dan ook maar de Sik in afleveringsversie met rolgordijn op de huif. [wensmodus uit]